Contur Agency

Outdoorová reklama má jméno Contur

Outdoorová reklama má jméno Contur

Contur agency se rozšiřuje

Společnost Contur agency skoupila 100% podíl společnosti Minima, která vznikla odštěpením od společnosti Namax. Rozšířila tak svou nabídku ploch venkovní reklamy o další kvalitní plochy formátů bigboard v Českých Budějovicích.

Contur agency se rozšiřuje. Marketing&Media. 2.7.2012, č. 27-28, s. 7. ISSN 1212-9496.

Contur v Tatralandii / Slovensko

Součástí společného víkendu byl výšlap na horu Chopok. Pod jejím vrcholem zapózovali zleva Michaela Belhová z Media Servisu, Marta Berková z Aegis Media, Monika Fraňková, ředitelka Conturu, Dagmar Pavlíčková z Mironetu, Petra Hollá z Conturu, Karolína Hradcová z Media Servisu, Jan Dýral ze Starcomu, dole zleva za Starcom Lukáš Bartoň, Klára Čechová a Jana Böserová.

Termální aquapark si společně užili zleva Dagmar Pavlíčková, marketingová manažerka Mironetu, René Libiš z Propeople, Lenka Redlová z Conturu, Leona Dospělová z Evropského vydavatelství, Marta Berková z Aegis Media, Michaela Belhová, Karolína Hradcová, Petr Zeis a Alena Macáková z Media Servisu a Jaroslav Kvapil z Conturu.

Skleničku vína si vychutnaly Marie Štechová a Kristýna Hammerová z MecGlobalu.

V Demänovské jeskyni se nechala zvěčnit ředitelka Conturu Monika Fraňková s Petrem Zeisem z Media Servisu a Leonou Dospělovou, marketingovou ředitelkou z Evropského vydavatelství.

Contur v Tatralandii / Slovensko. Marketing&Media. 28.5.2012, č. 22, s. 31. ISSN 1212-9496.

Billboardy zmizí jen od dálnic a silnic 1. třídy

Reklamní poutače zmizí do pěti let pouze od dálnic a silnic 1. třídy (vyjma těch označujících přilehlou provozovnu). Rozhodli tak poslanci na své schůzi minulý pátek, když schválili pozměňovací návrh Senátu novely o pozemních komunikacích. Sami však původně chtěli odstranit billboardy a jiná reklamní zařízení od všech typů silnic, tj. i z měst. To by bylo podle Asociace venkovní reklamy (AVR) pro trh s outdoorovou reklamou likvidační a způsobilo by to nemalý zásah do rozpočtu státu, měst a obcí. Senátoři se proto svým pozměňovacím návrhem proti tomuto původnímu rozhodnutí poslanců postavili. Mírnější verze novely tedy nyní míří k podpisu prezidentu republiky. K jejímu znění se přiklání i AVR a považuje ji za přijatelný kompromis. K podpoře této mírnější varianty proto vypracovala studii, v níž porovnává legislativní trendy v oblasti venkovní reklamy v rozvinutém světě (podle ní dochází k regulaci pouze na dálnicích a důležitých státních silnicích) a vyjmenovává důsledky přijetí původního poslaneckého návrhu (tj. např. že jen na DPH by stát přišel o 500 mil. Kč).

Billboardy zmizí jen od dálnic a silnic 1. třídy. Marketing&Media. 7.5.2012, č. 19, s. 1. ISSN 1212-9496.

Contur agency s.r.o. dodal pro tento článek grafiku.

Poslanci dál jednají

V úterý 24. dubna je na pořadu 38. schůze Poslanecké sněmovny za účelem projednání senátního návrhu novely zákona o pozemních komunikacích, který bojuje za odstranění reklamních nosičů pouze od dálnic a silnic první třídy. Původní poslanecký návrh měl odstranit reklamní plochy od všech typů komunikací, tedy i z měst.

Poslanci dál jednají. Marketing&Media. 23.4.2012, č. 17, s. 7. ISSN 1212-9496.

Contur agency s.r.o. dodal pro tento článek grafiku.

Contur je novým členem Asociace venkovní reklamy

Asociace venkovní reklamy má nového člena. Je jím společnost Contur agency, další z významných hráčů na outdoorovém trhu. V současné době probíhají jednání o přístupu ještě s třemi regionálními společnostmi. Firma euroAWK se doposud nevyjádřila.

Contur je novým členem Asociace venkovní reklamy. Marketing&Media. 2.4.2012, č. 14, s. 3. ISSN 1212-9496.



Contur agency